Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hva kjøper jeg? Trenger ideer til noe annet enn blomst.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Vet du, jeg tror ikke du trenger å kjøpe noe som helst annet enn å ringe og fortelle at du er der for henne En ting erstatter ikke sorgen og det viktigste er at folk er der for henne og ikke trekker seg unna av usikkerhet o.l.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg tenker at jeg vil gjøre begge deler, være der for henne, men også gi henne en liten oppmuntring ) HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 man bryr seg vel kanskje ikke så mye om ting når man har mistet noen, iallefall gjorde ikke jeg det, foreslår heller at du tar henne med ut på noe hun liker, det være middag eller dans eller hva som helst som kan få henne til å tenke på noe anna en liten stund. Det ville jeg ha satt pris på når jeg mistet mine
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Takk for velmenende tips, men jeg ønsker fremdeles forslag til noe jeg kan kjøpe henne utenom blomster. Det ene utelukker ikke det andre. På begravelsesdagen har jeg ikke anledning til å stille opp for henne og har derfor lyst å henge noe på døra hennes for å vise at jeg tenker på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå