LilleDachs Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Idiot menneskene burde ydmykes offentlig! På en eller annen måte... http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Pepperkakebyen-rasert-i-natt--969115.html
LilleDachs Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Her er ett forslag jeg også likte "En passelig samfunnstraff for gjerningsmennene vil være å sitte med politivakt på Torgallmenningen å forklare hvorfor de har gjort dette til alle barna som har laget pepperkakehus"
Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Hvor kan jeg melde meg frivillig for å bidra med opprydningen (som i å spise restene)? Forøvrig godt å se at politiet har ressurser til viktige saker!
Gjest Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Helt enig. Desto tidligere barn lærer seg leksa "fylla har skylda" dess bedre.
LilleDachs Skrevet 22. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2009 Ja det var også noe. De har ikke nevnt noe om hva som skjer med restene. Vet ikke hvor mye som er tilgriset av maling og pulver men ett "Spis på eget ansvar" opplegg burde jo gå ann..
Gjest Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jo, tanken slo meg da jeg leste om at folk strømmer til for å melde seg som frivillige ... he he. Men helt utrolig at noen har fått seg til å smadre en pepperkakelandsby. Det er moro forbeholdt barn det!
LilleDachs Skrevet 23. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2009 Ja, og det en liten uke før åpningen. Kan ikke skjønne at noen kunne synes det var en "god ide" uansett hvor full og/eller dum de måtte være. Men jeg må innrømme jeg ble veldig nysgjerrig på hva som skjer med restene. Og de smaker sikkert mye bedre nå, enn når de har stått utstillt i noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå