Gå til innhold

Når begynner man å merke på vekten at man er gravid???


Høygravid & klar for min lille

Anbefalte innlegg

Jeg har sluttet å røyke og i tillegg er jeg førstegangsgravid.... Så alle odds er mot meg føler jeg... Har vært litt slapp med kostholdet de siste ukene og har faktisk klart å gått opp 1.5kg..... (på en uke.....)

 

Jeg er så innmari trøtt og har en del vondt i magen så jeg har ikke hatt ork til å trene noe enda... Men nå skjønner jeg at jeg er nødt til å bevege meg igjen og knaske gulerøtter eller noe da "røyksuget" melder seg... Jeg er ikke mer enn 5+6 og da er det vell ikke akkurat normalt å ha gått opp 1.5 kg ??? :):)

 

Hvor mye er vanlig at man legger på seg under et svangerskap? Og når begynner kiloene å komme på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle odds mot meg er litt missvisende... Jeg er utrolig glad for å være gravid og gleder meg masse for hver uke som kommer... Men jeg vil ikke legge på meg mer enn nødvendig, og prøve å ha fokus på et sunt kosthold (men det er vanskelig, spes etter at jeg stumpet røyken)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener.

Jeg har aldri røyket riktig nok, men jeg og samboeren min har levd utrolig usunt i de siste mnd. Masse snop og brus + usunn mat.

Etter at jeg fant ut at jeg var gravid har vi begge lagt om kostholdet helt.

Kun litt snop og brus i helgene, og vi spiser mer riktig og regelmessig nå. Jeg er så redd for at jeg skal legge på meg så masse.

Jeg er ganske stor fra før så noe veldig mye mer bør jeg ikke legge på meg.

Håper jeg er en av dem som går ned i vekt mens man ammer :P

Ellers vet jeg fakrisk ikke når man begynner å egge på seg.

Jeg vet bare at jeg ikke har lagt på meg etter at jeg fant ut at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...