Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Noen som kan anbefale en god ammepute for tvillinger? Hvor får man tak i den, hvor mye koster den? Og hva er best, sånn bananformet eller u-formet?
Silvia Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Sissels ammepute funka bra for meg. Ligger ofte ute på Finn.no o.l for ca. 300 kr. Koster sikkert ca. 600 ny. Den er u-formet. Brukte den først til dobbeltamming da tvillingene var små, og til å amme én og én da de ble litt større. De lå veldig stødig på den. Og det var behagelig for meg.
Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Jeg har en dobbel ammepute fra Sissels, interessert? Bor i Bergen.
1+2=3jenter Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Har 2 ammeputer for tvillinger, en sissels og en annen. Ammer ikke lenger så de er til salgs. Bor på Ringerike. Brukte begge mye. Sissels er fyldig og ganske fast, så funka supert helt fra begynnelsen. Den andre er litt mer "slaskete", men var super når jeg amma i senga, i en litt liten stol, og hadde sikkert funka bra hvis jeg hadde amma når de ble ganske store.(slutta etter 3 mnd). Den slaskete var dessuten super som støtte i senga den siste mnd før fødsel, for da var det vanskelig å finne en god måte å ligge på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå