Gå til innhold

nintendo ds til jul

mamman til 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 5 år som ønsker seg ds til jul. vurderer å kjøpe det men det er jo så mange forskjellige spill. noen som har noen tips? hun er ei jente som er glad i hester og barbie.gjerne tips på hvor det er billigst å kjøpe og:-) trenger og tips til hva jeg kan kjøpe til en 2 åring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå på forskjellige spill sider og les litt om forskjellige spill. Vi kjøpte for 2 år siden til nå 9 åringen min, men jeg husker ikke kjeden, var en lekebutikk. Var kampanje da tror jeg. Betalte ca 1500 inkl 1 spill.

Jeg synes det er greit å kjøpe ting til ungene som de faktisk trenger, hva trenger 2 åringen din? har dere spark i liten størrelse? rattkjelke, akebrett, ski? dukkevogn? "stor "seng? Når de er 2 år er de ikke opptatt av hva de får og fra hvem, så jeg ville nok kanskje heller sett hva h*n får om h*n ikke trenger noe spesiellt. Og heller da kjøpt noe etter jul som h*n ikke fikk, men trenger.

Skrevet

Hei. Det jeg har erfart med DS spill her i huset er at 5 åringen vår likte best spill som storebroren likte. Slike som super mario og slikt. I stedet for petshop og slik. Hun foretrekker andre spill. Tror det er fordi hun ikke skjønte de andre helt. Det gikk jo på engels og hun var 4,5 år når hun fikk DSen og ser bare hvor mye mer forståelse hun har nå enn da for spill og slik. Hun har aldri vært særlig intressert i slike ting.. Storebroren har alltid skjønt mye mer slik fortere, så det er jo litt alt etter hvor mye jenta di skjønner av slike ting tror jeg.

2 åringen liker jo masse forskjellig. Er det jente eller gutt?

Jente: dukker, små koppestell, bamser, duplo

gutt: biler, bilbaner, togting, duplo

Skrevet

takk for svar. hun har prøvd seg på josefine spill(husker ikke helt hvilket) det likte hun ikke så godt. er veldig hestegal. noen som vet om det er noen greie hestespill? huff syns det er litt tidlig å få ds men er liiksom det hun ønsker seg så...

2 åringen er en jente og vi har jo alt etter storesøster, men kom på at vi har bare ett akebrett så blir nok kanskje det på lillesøster.

Skrevet

Vi kjøpte Josefine og *noe magisk eventyrland* eller noe til 5 åringen som gave fra babyen da vesla ble født. Det var et veldig fint spill fordi det hadde norsk tale, og man slapp å sitte ved siden av å oversette all teksten. Slik ble hun kjent med spillmaskinen på en fin måte.

Så kjøpte hun for egne penger et Pet Shop-spill, noe med Jungel, tror jeg. Det liker hun godt, men det krever en del lesing og dermed må ofte en voksen sitte i nærheten og oversette/lese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...