Gå til innhold

Mamman til Iris!+ Spire :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! :) prøver å sende deg en meld på pm, men enten så har du sperra meg eller så er postkassa di full;P håper på det siste;P

leste innlegget ditt på skravlsiden! kjente meg veldig igjen der!! har det sånn jeg også!

tror vi er ganske like i livssituasjon!

jeg er 20 1/2, vært sammen med barnefaren i 5 år i januar, har en jente på 14 mnd, blir 15 i des;)

når har du termin igjen den gangen her? vært på ul, fikk termin den 15.mai:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei! =) Aner ikke hva som skjer med postkassa mi jeg, men har hørt en gang før at man må legge meg til som venn for å få sendt meg post! Har ikke vært sånn før, og vet jo hellet ikke hvordan jeg får fikset det.. =/ Men skal prøve å sjekke!

Haha, måtte faktisk tenke hvor gammel jeg var nå =P Ble 21 i oktober=P fy søren *riste på hodet*

Vært sammen med barnefaren i 6 år i april jeg. Har ei jente på 14 mnd nå den 30. november =)

Denne gang har jeg termin (foreløpig) 29. Mai. Regner med jeg blir satt tilbake 3 dager på ordinær UL.. Aner ikke hvorfor, men tror det. Ble det sist gang =P

Hvordan er formen??

Min er akkurat nå helt jævlig (svineinfluensa, bihulebetennelse og ørebetennelse!!!! Wææ)

Men sånn i forholdt til svangerskapet er den på topp! Ikke vært spesielt kvalm, men har kastet opp en del uten videre =P Ganske rart å plutselig bare kaste opp, aldri gjort før =P

Sist var jeg kvalm i 20 uker, så regner med det er en gutt denne gang! Kan ikke skjønne noe annet...=P

Vært litt trøtt og sånn da, men det er ingenting i forhold til kvalme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...