Gå til innhold

Tenk å knuse pepperkakebyen i Bergen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk hvor mye arbeid som ligger bak fra spesielt barn og psykisk utviklingshemmede og selvfølgelig frivillige voknse.

Disse vandalene skulle selv fått en streng straff. Noe så ondsinnet!!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584740

Håper dere som bor i Bergen og mange bakerier rundt om i landet stiller opp og får byen opp på fote igjen!!! Før fredag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om pepperkakebyen jeg, men dette var jo bare helt utrolig trist:(

Skrevet

Ikke jeg heller som jeg kan erindre, men trist ja :(

Skrevet

totalt unødvendig gjort, og kjempetrist for de som har jobbet med å lage den.

Skrevet

Utrolig at noen får seg til dette ja!

For dere som ikke har hørt om pepperkakebyen. Hvert eneste år i et stort kjøpesenter i Bergen sentrum holder de av et lokale der de lager en by av pepperkakehus i alle varianter. Fra vanlige pepperkakehus til pepperkakekirker, pepperkakeskoler, pepperkakebarnehager osv. Vanvittig mange pepperkakehus, de lager togbaner innimellom osv og liksomsnø, med dempet trolsk lys som en stjernenatt. Det er digert, man må gå et stykke for å komme rundt hele byen. Utrolige koselig. Umulig å ikke få julestemning av det :-)

Skrevet

Huff ja utrolig trist:-(

Tenk på alle ungene i ulike skole, bhg som har laget hus, og ikke minst bedrifter osv... så må 2 stykker ødelegge alt...

Det er jo en av julens høydepunkt for mine 3 barn og ha 1 kosedag til Bergen, gå i pepperkakebyen, hilse på nisser, kikke på sundt nissene osv...

Skrevet

Ja, helt utrolig tragisk at noen idiotiske voksne kan finne på noe sånt :-(

Bor i Bergen og gledet oss til pepperkakebyen. Håper det blir ordnet fort.

Skrevet

Kjempe trist og tragisk!

Dette handler om glede og moro.

Vi skal lage pepperkakehus med venner hjemme i morgen. Barna lurer veldig på hvorfor noen mennesker kan være så onde som dette.

Politiet finner nok snart ut hvem det er. Det snakkes om å sette dem i gapestokk : )

Her er det borgervern på gang : )

Skrevet

helt klart noen som var misunnelige fordi de ikke fikk være med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...