Dotten Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Tenk hvor mye arbeid som ligger bak fra spesielt barn og psykisk utviklingshemmede og selvfølgelig frivillige voknse. Disse vandalene skulle selv fått en streng straff. Noe så ondsinnet!!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584740 Håper dere som bor i Bergen og mange bakerier rundt om i landet stiller opp og får byen opp på fote igjen!!! Før fredag!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Aldri hørt om pepperkakebyen jeg, men dette var jo bare helt utrolig trist:(
Dotten Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Ikke jeg heller som jeg kan erindre, men trist ja
Harald Ripultfør Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 totalt unødvendig gjort, og kjempetrist for de som har jobbet med å lage den.
Gjest Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Utrolig at noen får seg til dette ja! For dere som ikke har hørt om pepperkakebyen. Hvert eneste år i et stort kjøpesenter i Bergen sentrum holder de av et lokale der de lager en by av pepperkakehus i alle varianter. Fra vanlige pepperkakehus til pepperkakekirker, pepperkakeskoler, pepperkakebarnehager osv. Vanvittig mange pepperkakehus, de lager togbaner innimellom osv og liksomsnø, med dempet trolsk lys som en stjernenatt. Det er digert, man må gå et stykke for å komme rundt hele byen. Utrolige koselig. Umulig å ikke få julestemning av det :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Huff ja utrolig trist:-( Tenk på alle ungene i ulike skole, bhg som har laget hus, og ikke minst bedrifter osv... så må 2 stykker ødelegge alt... Det er jo en av julens høydepunkt for mine 3 barn og ha 1 kosedag til Bergen, gå i pepperkakebyen, hilse på nisser, kikke på sundt nissene osv...
Gjest Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Ja, helt utrolig tragisk at noen idiotiske voksne kan finne på noe sånt :-( Bor i Bergen og gledet oss til pepperkakebyen. Håper det blir ordnet fort.
Gjest Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Kjempe trist og tragisk! Dette handler om glede og moro. Vi skal lage pepperkakehus med venner hjemme i morgen. Barna lurer veldig på hvorfor noen mennesker kan være så onde som dette. Politiet finner nok snart ut hvem det er. Det snakkes om å sette dem i gapestokk : ) Her er det borgervern på gang : )
lille sprelle Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 helt klart noen som var misunnelige fordi de ikke fikk være med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå