★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 skal snart i gang med 3 ivf forsøk etter to neg.forsøk...så bare ble jeg nysgjerrig på om det er mange som venter ivf/icsi baby her og hvor mange forsøk dere hadde før den satt og nå vil ut:)) skulle så gjerne hatt litt motivasjon og positive tanker.........er ofte inne å leser og drømmer om å være her hehehe:)
lillebie på`n igjen Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 hei tøysekoppen - du kjenner sikkert til meg - jeg er ofte innom ass. forumet enda og oppmunterer andre -var alltid glad for å få innspill av gravide med IVF/ICI selv! Vi venter i disse dager vårt første barn - han er laget på 3 forsøk (+ ett avbrutt) så jeg håper du er like heldig og får det til på 3. du også ) Viktigste er ikke å gi opp - som legen min sa i danmark - man vet ikke når det går - om det er 1. eller 5. gangen - gjelder bare å forsøke ) Lykke til videre )
Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hei! Jeg har ett IVF i magen min. Han satte seg godt til rette på 4 forsøk. Nå er det jo forskjell på hvorfor man trenger IVF da og dermed kan det være svært vanskelig å sammenlikne med andre. Har du for eksenpel klare eggløsninger eller er det det som er problemet. Jeg kan fortelle at jeg hadde sterilisert meg for 10 år siden og var på en måte ferdig med små barn, men så møtte jeg jo drømmeprinsen... Det var dermed ikke noe galt med kroppen min og jeg trodde dermed at det egenlig ville smelle til 1. gang. Jeg ble kjempeskuffet!!! Hormonene gjorde meg til ei skikkelig heks og jeg er veldig glad for at jeg er hjemmeværende. Hadde vel mistet jobben ellers ) På 4. forsøk valgte jeg å ikke bruke hormoner da jo kroppen min egentlig fungerer bra som det er. Brukte eggløsningstester og hadde avtale med skien og gynekolog at jeg bare måtte komme innimellom alle andre. Det ER ett slit og inen aner hva du går igjennom før de har vært der. Lett å si "slapp av" men jeg kjenner frustrasjonen din. Hold ut, det blir din tur! Lykke til!!!
Trondheim 74 Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Hei Vi har ivf baby i magen, etter 3 år med forsøk så lyktes vi med våre 2 siste egg på frys etter 3. uttaket. Stå på og hold ut :-) Vi hadde egentlig gitt opp, da ett egg satte seg :-))) Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2009 takk for svar jenter!!) koselig av dere.... så det ser ut som det er 3 forsøk som skal til da hehehe;) lillebie jeg busker deg godt! har sett litt etter deg her inne og følger med deg;) i mitt tilfelle er det slik at jeg fikk påvist tette eggledere..som de åpnet men devirker tydeligvis ikke men har alltid testet positivt på el. men får ikke ut så mange egg 5 og 4 stk...men kun ett som ikke blitt befruktet hver gang....så neste gang skal jeg bruke pergoveris....håpe det klaffer... takk for at dere tok dere tid til meg jenter;) lykke til med fødsel og for dere som ikke har noen fødsel bak dere...gled dere!!)))) (har en sønn på 11 år fra tidligere)men husker det som det var igår;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå