Lillefisk Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 noen som kunne teke seg å bruke tøybleie på minsten? her er både startpakke med alt man trenger eller test-pakker hvor man får litt av hvert for å teste ut annet baby og mamma utstyr også... sjekk: http://www.levlogisk.no
gutt+jente+knøtt Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Hehe...nei takk. Sparer meg det bryet jeg:-)
christina88 Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 jøss her kosta BumGenius AIO onesize lite...15 stk på levlogisk.no koster like mye som 12 stk på bleieboden.no.. vet hvor jeg skal handle takk for tipset:)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg står også over!! Må bare (uten å prøve å fornerme noen) si at jeg ikke forstår dere som bruker tøybleier!! Hva er grunnen til at dere velger det? Har jobbet i bhg og har dermed sett noen eksempler på tøybleie-bruk og jeg forstår det fortsatt ikke! Syns det virker stort og klumpete for barnet og jeg syns personlig det virker uhygenisk! Ihvertfall sånn jeg har sett at det har blitt brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå