Gå til innhold

5 dager på overtid. Ingen tegn til fødsel. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rett å slett lei ;) Noen andre som er på overtid som ikke har noe tegn til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat oppmuntrende for deg, men jeg er 13 dager på overtid nå, og har overhodet ingen tegn på fødsel. Blir satt i gang i morgen. Ble sjekket for to dager siden og da var jeg helt umoden, så ser ikke ut som det kommer til å skje av seg selv. Men kan jo hende du er mer heldig enn meg, tvi, tvi!

Skrevet

Signerer den :)

7 dager over nå, og ganske så lei nå!! Var hos jordmor på torsdag, og der var det ikke så mye på gang,ikke moden. Hadde modningsakupunktur på torsdags ettermiddag og igår, og håpte liksom at det skulle sette igang noe. Men..

Kjente litt mensmurringer igår etter akupunkturen, men det har ikke skjedd noe mer enn det. Ikke noe vondter eller noenting. Blir gal! :)

Skrevet

Signerer denne - også 5 dager på overtid. Holder på å miste forstanden.

Strippet to ganger som resulterte i vonde kynnere,men nå er det full stopp. Vondt i hodet, får ikke sove om natten etc......grrrrrrrrrrrr.......

Skrevet

Samme som deg, abella - Er 11 dager over termin i dag, og settes igang på tirsdag. Dvs. i morgen skal de sette inn en liten ballong, på tirsdag blir det modningstabletter.

Skrevet

En till här... 6 dager på overtid... Ingen tegn!

Skrevet

hei jenter. Eg er 40 + 4 så eg er også på overtid nå.. Kjenner eg er skikkeleg utolmodig og lei nå! Var hos legen idag og han sa det er veldi modent og klart, men ingen opning. Kjenner heller ingen tegn på at nåke skal skje med det første.. Mitt første svangerskap endte i hastekeisersnitt så eg kjenner eg er bekymret for at det samme skal skje igjen.. Har så lyst til å få ein naturlig fødsel..

Lykke til alle sammen

Skrevet

Ja det er til å bli tullete av dette overtidsgreiene! :)

Her skjer det ingenting, så jeg begynner å bli redd for at jeg må settes igang..noe jeg har veldig lite lyst til! Er førstegangsfødende, og vil jo gjerne at ting skal komme igang av seg selv.. Har fått time på sykehuset på fredag, så har jo fremdeles 4 dager igjen der ting kan skje! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...