♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Endelig har jeg kommet til den siste dagen av 3-siffrede tall i nedtellingen!! Fra og med i morgen viser nedtellingen to tall og da virker jo målet så mye nærmere!! Føler plutselig at målet den 2 mars ikke er uendelig langt unna lenger :-)
♥Bubble♥ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Da er vi to Endelig er det målet nådd Skal bli så godt å åpne BIM å se bare to tall der Masse lykke til med de siste 100 dagene
♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Ja det var egentlig et stort mål for meg det å komme til 100 dager!! Alt virker så mye kortere da!! Min nye taktikk nå er nedtelling til julaften, slik at det ikke blir så utrolig mange dager jeg må regne med nå med en gang!! har du også termin 2 mars? Hvor kommer du fra? Lykke til med den siste 100 dagers etappen du også :-)
♥Bubble♥ Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Er et stort mål nå har vi bare to uker igjen her før 3 trimester og da er det virkelig siste innspurt Er sånn jeg og tenker, nå er det først jul, så nyttår, så har tvillingene mine bursag og sånn går det bare med delmål fram til 2 mars Fy som jeg gleder meg Men det er litt skummelt også Jepp er 2 mars som er den STORE dagen her også. Bor på Lillehammer, enn du?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg bor i Grenland (Telemark). Ja jeg synes det er litt skummelt. Er min første så aner ikke hva jeg går til egentlig!! Hundrevis av bekymringer, og det blir garantert ikke noe bedre når vesle jenta har kommet :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 awww grattis... 106 dager har jeg idag, og har termin 08 mars... :-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 101 Dager igjen her... phu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå