M ♥ ♂-2010 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Jeg er førstegangs! Vil ikke kjøpe inn vogn og sånt for tidlig, venter en maispire. Men det er jo tross alt vogn-salg i januar;) Hva skal dere gjøre ? Når klargjør dere rommet? Når handler dere inn senger osv?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 jeg ble ferdig med alt utstyret i forrige uke. Jeg er nå i uke 27. Jeg har termin 2 mars, og tenkte som så at i januar/februar vet jeg ikke hvordan formen min er og det kan lett bli litt for tungt å gå rundt i butikkene. Jeg skulle handle alt utstyret i Sverige, bortsett fra sengen som jeg kjøpte på ikea. Derfor så ville jeg handle nå i november, istedet for i desember hvor det er millionvis av folk i alle butikker!! I sverige synes jeg stort sett det er tilbud på vogner hele tiden, og også den vognen jeg hadde bestemt meg for fikk jeg superbillig når jeg handlet der for 14 dager siden!! Jeg hørte også med noen butikker og de kunne ikke garantere at det faktisk ble noe vognsalg i januar. 2010 modellene har kommet i butikkene og der er oftest 2009 modellene det er tilbud på nå!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Her er alt kommet i hus:-) Arvet masse fra min søster, så det eneste jeg trengte å kjøpe selv var barnevogn å bilsete. Det kjøpte jeg hos en venninne, å det var ett år gammelt. Så jeg sparte 4000 på vogn å 1900 på bilsete:) Har termin i mars...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2009 Har de Simo vogn i Sverige, ♥Madame_Mim♥?
go-jentene Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg begynner å få det meste i hus nå, mangler bilsete, men er bestilt. Er 30 uker på vei om noen dager. Tror jeg ville gjort unna det meste av handelen før jul og før desember, vet aldri hvordan formen blir. Til deg som lurer på om de har Simo i sverige, så har de ikke det. Jeg hadd simo vogn til første man som kom for 5 år siden, og trodde at jeg skulle få kjøpt den i Sverige. Det fikk jeg ikke. Kan jo hende at de selger den der nå, men da ville jeg ringt butikken først, så ikke det blir bom-tur for dere:)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Nei dessverre. De fører ikke Simo i sverige. Jeg kjøpte en svart brio kombi vogn, synes egentlig den ligner en del på Simo jeg!! Vognen jeg kjøpte kostet 4500kr svenske, og med super kronekurs ble det veldig billig!! Er kjempefornøyd med den vogna, og gleder meg til å bruke den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå