Gå til innhold

Har noen av deres fødsler startet på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge mine startet om natta, og nå er jeg så spent på mini her, når starter denne tro? Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødsel nummer to startet på dagen, riene begynte i tov-ett tiden og tok seg opp gjennom hele dagen. Dro ikke på sykehuset før utpå natten da, det var først da det virkelig skjedde noe og barnet ble født morgenen etter.

De andre har startet sent på kvelden eller natten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, vannet gikk kl 7.30, og hun var født litt før 14. Det er vel dagtid? :o)

Skrevet

Vannet gikk i to-tiden på dagen- PÅ BADESTRANDA!! Det var litt flaut. Typ: Oj. Jeg tisset på meg. Ehhh... NEI! Gi meg håndkle. Det er VANNET!

Min mor: vannet, hva?

Jeg: VANNET GIKK!

DA ble det løype i vellinga..

Riene startet forsiktig i fem-tiden og minstewirre ble født kvart på ett om natten.

Skrevet

Jeg ble satt igang på dagrid med nr.1.Fødsel nr 2 våknet jeg av 0650 og 1120 var han ute =)

Skrevet

Første, men den var igangsatt da, så det teller vel ikke ;-) Alle de andre 3 har startet enten grytidlig på morningen eller sent på kvelden.

Skrevet

Vannet gikk i nitiden på morgenen. Riene startet aldri, da, så etter to døgn med sengeleie på sykehuset måtte jeg settes i gang...

Skrevet

Riene startet 17.00 etter å ha vært på en seriøs shoppingrunde. Perfekt timing med fødsel etter en utslitende runde på kjøpesentere! Reiste ikke på klinikken før natten da, og nurket ble født klokken ni morgenen etter.

Skrevet

Her begynte riene i elleve tiden på dagen, ute kl åtte om kvelden..

Skrevet

Ja førstemann sin fødsel startet ved 11-tiden på formiddagen og han ble født kl 23.40:o)

Nr 2 var vel midt i mellom da vannet gikk kl 04.00 og ble født kl 07.28:o) En rask og herlig fødsel:o)

Nr 3 startet kl 08.00 og jeg vasa hjemme med rier med to smågutter rundt meg...hehe:o) Han ble født kl 15.40:o)

Lykke til med fødsel:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...