reven37 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Forbanna pøbelpakk !!!! Her har mange hundre unger med stor flid og iver laget bidrag til årets pepperkakeby. Den åpnet i går og i natt har noen brutt seg inn og knust alt sammen !!!!! Er helt sjokkert jeg....... Har nesten ikke ord !!!!!!!!!!
3-SmåSøteTroll Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Er det mulig å være så ond? Synes så synd på alle dem som har bidratt, snakker om å ødelegge for mange. Håper det er mulig å få reddet pepperkake byen med nye bidrag, ville være tragisk om slike pøbler skal få ødelegge hele tradisjonen
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Lese det nå. Så grusomt. Tenk på alle som har pyntet og bakt og nå gleder seg til å se på byen og finne igjen huset sitt og sånn. Så utrolig dumme noen folk er.
Gjest vinterbrud Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 At det går an! At absolutt ingenting kan få stå i fred for pøbelstreker. Jeg ble jo rørt av å se på tv de flotte ungene som pyntet pepperkakehusene,stakkars unger i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå