Gå til innhold

Pepperkakebyen i Bergen knust !!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna pøbelpakk !!!!

 

Her har mange hundre unger med stor flid og iver laget bidrag til årets pepperkakeby. Den åpnet i går og i natt har noen brutt seg inn og knust alt sammen !!!!!

 

Er helt sjokkert jeg....... Har nesten ikke ord !!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å være så ond?

 

Synes så synd på alle dem som har bidratt, snakker om å ødelegge for mange.

 

Håper det er mulig å få reddet pepperkake byen med nye bidrag, ville være tragisk om slike pøbler skal få ødelegge hele tradisjonen

Skrevet

Lese det nå. Så grusomt.

 

Tenk på alle som har pyntet og bakt og nå gleder seg til å se på byen og finne igjen huset sitt og sånn. Så utrolig dumme noen folk er.

Gjest vinterbrud
Skrevet

At det går an! At absolutt ingenting kan få stå i fred for pøbelstreker.

Jeg ble jo rørt av å se på tv de flotte ungene som pyntet pepperkakehusene,stakkars unger i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...