Gå til innhold

Hehehe denne vitsen er dødsbra!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Doktoren så at naboens gutt satt gråtende på altanen. Og spurte hva som var galt.

- Jo, snufset gutten, - mine foreldre skal skilles fordi mor sier pappa er impotent.

- Så, så, sa legen, - gi din far en av disse pillene hver dag, så skal du se at alt blir bedre.

Uken etter ser legen at gutten igjen sitter gråtende på altanen.

- Hva er det? spør han. - Hjalp ikke pillene?

 

 

- Joda, snufser gutten, - men nå er mamma død, søsteren min gravid, jeg har vondt i ræven og bikkja tør ikke komme hjem.

 

 

En døvstum mann kom på apoteket for å kjøpe kondomer, og han prøvde med tegn å forklare apotekeren hva han skulle ha.

Men han skjønte ingenting, så den døvstumme slang pikken opp på disken og la en 100-lapp ved siden av.

Da slang apotekeren sin pikk på disken, tok 100-lappen og stakk den i lommen.

Den døvstumme ble ildrød i ansiktet av raseri, men da sa apotekeren:

 

- Kan du ikke tåle å tape, skal du heller ikke vedde

 

 

Hvordan er sexlivet ditt? spør plutselig Torbjørn. Ikke så bra, svarer Anders.

 

Hver eneste gang jeg og Torill har sex, mister hun interessen midtveis i akten. Det er utrolig frustrerende. Jeg vet hva du mener, sier Torbjørn. Jeg hadde det samme problemet, men jeg fant en løsning på det: Under puta har jeg gjemt en startpistol! Når hun begynner å miste interessen, drar jeg fram pistolen og fyrer av et skudd. Smellet skremmer henne så fælt at hun blir opphisset igjen, og etterpå kan hun simpelthen ikke få nok! Det var neimen ikke dumt, sier Anders. Jeg tror jammen jeg skal prøve det! Dagen etter sitter de atter i baren igjen, og Torbjørn er naturligvis spent på å få høre hvordan det gikk hjemme hos Anders natta før. Ikke så bra, sier Anders. Vi lå og nøt en 69 da hun etter en stund mistet interessen som vanlig. Så, jeg dro fram startpistolen fra under puta og fyrte av jævelskapen. Ja... og hva skjedde? spør Torbjørn. Jo, det skal jeg si deg... Hu beit meg i pikken, dreit meg i trynet og en naken mann kom ut av skapet med henda i været.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, den første var jo ikke morsom i det heletatt

Skrevet

"denne vitsen er dødsbra!!" Hvilken av dem? Alle tre var utrolig teite og ikke spesielt morsomme

Skrevet

Den første var bare utrolig smakløs....ikke morsomt.

Den andre var bare ikke morsom.

Den tredje var vel den eneste som kanskje kunne vært litt morsom hvis den ble fortalt i et lystig lag.

Skrevet

He, he.. Syntes alle var bra :)

 

Fint å lese et morsomt innlegg her inne :)

Skrevet

He,he,synest den siste var bra:=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...