Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Blondinen sitter på sjefens kontor... – Jeg forstår ikke dette brevet, sier blondinen. – Det er fordi hjernen sitter mellom bena dine, svarer sjefen! Peters kone ligger på sykehus. Hun er i koma. En pleier skal vaske henne, og da hun vasker hennes kjønnsdeler, er det økt hjerne-aktivitet... Pleieren sier til Peter at litt oralsex nok vil få henne ut av koma. 10 minutter etter kommer han ut. " Konen er død.." sier han. "Jeg tror hun ble kvalt...!" En kåt ung mann gikk på bordell, og damen i resepsjonen spurte ham hva han ønsket. -Hva har du tilgjengelig? spurte den unge mannen. -Vel, i første etasje har vi tidligere fotomodeller... de er slanke og sexy. I andre etasje har vi tidligere skuespillere... de er yppige og brystfagre. I tredje etasje har vi tidligere lærerinner... de... -Du trenger ikke si mer, bare vis meg vei til tredje etasje! -Er du sikker... jeg mener, at en mann i din alder foretrekker eks-lærerinner fremfor eks-modeller og eks-skuespillere? -Det er da innlysende? Lærerinner skal alltid ha deg til å gjøre ting om og om igjen til du gjør det helt riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå