Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 er hul i midten slik at en kan se inn i den når nabotanna er borte?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 At det er på tide å besøke den offentlige tannrøkta
_Løvemamma_ Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Drømmer om tenner har vist med din egen identitet å gjøre. Om du foreksempel drømmer at du mister tenner så skal det bety at du er redd for å miste en del av eg selv. Så da vil det jo kanskje være litt avgjørende om hullet forksempel er rottent? Eller bare ett hvitt, blankt hull?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg har en drøm som vender tilbake med ujevne mellomrom, som går ut på at jeg mister alle tennene mine. Har hatt den i mange år. Hva sier det om meg, da?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 http://www.droemmetydning.com/ sjekk drømmesymboler på venstre side,
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jeg tror det handler om redselfor å miste kontroll. men husker ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 Å drømme at man mister tenner,kan ofte tyde på at man angrer på noen man har sagt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå