Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Nå er jeg såååååååååååååå JÆVLIG lei av å sitte alene kveld etter kveld!! Helg etter helg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har ikke et liv, og det tærer på livsgleden !!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Har du ingen venninner som kan besøke deg eller familie i nærheten?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Tenkte å skrive det samme som hun over? Hvor bor du?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Jeg bor i Bergen.... Har noen venniner, men er alltid jeg som må invitere meg selv :S Hvor bor dere då?? HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Inviterer du folk hjem selv, eller inviterer du deg bare bort til andre?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Du kan jo invitere dem hjem til deg på noe god mat, filmkveld eller noe slikt? Og om du er alenemor så kan du kanskje ha barnevakt av og til slik at du kommer deg ut? 00:52
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #8 Skrevet 22. november 2009 ps. bor i nord-norge så det er litt langt unna;) 00:52
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Jeg gjør begge deler !! Jeg har invitert flere anledinger folk til både en og flere retters middag f.eks. Og jeg har invitert til ost og kjeks og kake besøk og alt Men jeg blir aldri invitert tilbake !! SÅ NÅ LURER JEG !!???????? HVORDAN BLIR MAN MER SOSIAL ?????????????????? HI
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. november 2009 #10 Skrevet 22. november 2009 Jeg kommer gjerne på besøk!!!=)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 Skjønner deg godt, og vet hvordan det er. Mine såkalte "venner" kommer aldri på besøk til meg heller, uansett hvor ofte de blir bedt. Det er jo selvfølgelig mye enklere for dem at jeg kommer til de.. Så sånn sett kan de ikk elenger kalles venner. Derfor har jeg sluttet å besøke de, og sluttet å ta kontakt med de. Regner med at jeg kommer til å høre fra de som virkelig bryr seg.. de andre kan leve sitt eget liv. Skaff deg en hobby, så blir ikkek dagene så lange. Trening, meld deg på et kveldskurs (f.eks. i smykkelaging), hva som helst som kan få deg ut av huset og ut for å treffe anre mennesker:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå