Gå til innhold

Huff jeg var max uheldig i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro en tur alene til byen for og handle noen julepresanger. Da jeg hadde vært i byen noen timer så følte jeg meg helt rar, bestemte meg for og dra hjem og da må det ha skjedd noe. Våkner opp på sykehus av alle steder, får beskjed av sykepleier om at jeg angivelig må ha hatt et illebefinnende når jeg var i byen og at jeg var funnet av noen som jeg ikke vet navnet på eller noe. Det kjjipeste er at noen har vært i vesken min etter jeg fikk illebefinnende og tatt både lommeboka med både penger og kort og min nye iphone som jeg fikk av mannen min til bursdagen jeg nylig hadde. Ble jo kjempelei meg for at noen måtte frastjåle med mine personlige eiendeler mens jeg var ute av stand til og ta vare på meg selv. Heldigvis har vi forsikring så iphonen, pengene og vesken vil jo bli meldt stjålet og dekt av forsikringen.

Er sjokkert over at folk må utnytte andre folk sin elendighet.

Burde skamme seg de som tok mine personige eiendeler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Stakkars deg!! Det var faktisk kjempefrekt. Skjønner du blir forbannet, hadde jeg også blitt.

Håper du føler deg pigg igjen!

Skrevet

Fy faen, er det mulig?! For noen drittsekker som stjeler fra bevisstløse mennesker i stedet for å skaffe hjelp! :(

Hvordan går det med deg nå? Er du hjemme igjen? Stakkars deg, god bedring, håper du har det bra.

Skrevet

Hi

nei er ikke hjemme igjen, måtte ligge over til observasjon også ville de at jeg skulle vente til undersøkelsene de har gjort var kommet svar på i tilfelle det kunne være noe nevrologisk.

Ble i alle fall veldig trist over at de tok iphonen for den var det mange fine bilder av ungene på, samt en sang som lillejenta mi hadde sunget til meg og jeg hadde tatt opp.

Noen folk er vel bare frekke og kommer alltid til og være det selv om man er bevissløs. Heldigvis så sa legen at jeg nok ble fraktet ganske raskt til sykehus.

Skrevet

Å utnytte svake og syke, må være noe av det usleste noen kan gjøre.

Uansett er det bare ting, og heldigvis er du i form til å ta nye bilder av barna:) Gled deg heller over det, og håp at de som utnytter slike tilfeller får et hard spark i magen en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...