Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 har hatt noe som jeg regner med er SI i 6-7 dager nå, første dagen var det værst med feber og kroppsvondt og hodeverk, så har det vært mest hoste og svak feber fram til nå, idag har mandlene hovna opp mye, banker nesten litt i de. gjør ikke så mye vondt i halsen, mest vondt i "mandelområdet" liksom.. flere som har hatt det? hvordan har det vært hos dere med SI`n? - hvor mange dager gikk det fra dere ble syke til dere var helt friske t.o.m uten hoste? -har dere følt dere friske, for så å ha blitt værre igjen? og ble du veldig syk da igjen? -kontaktet dere lege noen gang mens dere var syke? please svar dere som vet =) jeg har ikke kontakta lege enda, og har verken tatt tamiflu eller paracet engang faktisk. har ikke hatt det i hus så.. :-/
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Kan høres ut som halsbetennelse i tillegg til influensaen eller bare at lymfekjertlene er hovne, noe som er normalt ved influensa.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Har du feber? Jeg (og legevakta) trodde jeg hadde SI i september. Jeg fikk tamiflu og sykmelding. Var slapp og sliten, halsvondt og feber, Tre uker gikk og jeg dro til fastlegen, det var streptokokker. Det er nok mange som får SI i disse dager, men de andre sykdommene finnes visst for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå