Mamma`n til Markus =) Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg bruker Fairly light, men lurer på om jeg kan bruke den som heter bare Fair? Er den litt lysere eller mer rødlig? Håper noen vet =) Jeg tenkte å bestille på Feelunique.com. Der har de Fairly light. Men der koster den vel 19 pund, så da kommer jeg over tollgrensen. Stemmer ikke det? Hvor mye må jeg da betale i toll? På Strawberrynet.com har de bare den som heter Fair, men den kommer på 154 kr og da slipper jeg unna tollen.
Ugl@ Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Fair er lysere i hvertfall, men husk det ikke er fint hvis det blir for lyst. Jeg har veldig lys hud selv, men med Fair så ser jeg nesten syk ut.
Mamma`n til Markus =) Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Ok. Tusen takk. Jeg bruker Fairly light på sommeren. Er ganske mye blekere nå. Kan gå bra. Får kanskje sjekke i butikk først.
Sylteflesk Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 19 pund er godt under 200 kroner for tiden, pundet er veldig lavt nå. Så du skal slippe tollen da
Ugl@ Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Ok, da kan det gå, jeg bruker Light på sommeren selv.
Libido- Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Hei! Jeg kjøpte en slik startpakke på ebay. Da var begge med. Den lyseste synes jeg var for lys til meg. Og jeg ER lys. Så vil anbefale å ta den nest lyseste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå