Gå til innhold

Hvor mange venner har du på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 158. Er det lite? Noen som kommenterte "du har ikke så mange venner på fb du".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

370, men kunne sikkert slettet 200 av de.

Skrevet

har 123.... Ikke store gjengen, men har ikke noe lyst på en hel haug med folk jeg knapt aner hvem er heller...

Skrevet

Har nesten 400, skulle ønske jeg hadde færre, men er redd for å såre noen om jeg sletter dem. Alle er tidligere eller nåværende venner/bekjente og en masse familie.

Syns ikke 158 er få.

Skrevet

HI; da kan du svare med at du ikke gidder å være venner med kreti og pleti heller ;-)

Jeg hadde rundt 150, slettet ned til rundt 90. Så begynte jeg på nytt studie og vips, der steg det til 110...

Men det som er helt utrolig angående venner og sletting på fb; jeg hadde en venninne på ungd.skolen. Det er godt over 10 år siden og vi har snakket sammen kanskje 5 ganger siden.

Så ble vi fb-venner, men etter toi år hvor vi ikke snakket sammen via fb heller, så slettet jeg henne.

To ganger til har hun prøvd å bli venner med meg siden det. TA HINTET! *oppgitt*

Skrevet

Hehehe...jeg har bare 45 jeg. Og det er de nærmeste venner som jeg har daglig kontakt med og familiemedl. som jeg også har daglig kontakt med. Gidder ikke å adde folk som jeg ikke kjenner, eller vet hvem de er.

Skrevet

37, av samme grunn som 23.38. Jeg er sperret slik at ingen kan sende request til meg. Jeg velger venner selv :o)

Skrevet

50. Har ikke åpnet for at alle kan søke etter meg, bare venner. ER det slik at alle har tilgang til profilen min dersom alle kan søke etter meg?

Skrevet

Mellom 30 og 40 stykker.

Alle sammen faktiske venner eller familie. Skjønner ikke hva man skal med alle disse man en gang har kjent osv, er da ikke intressert i å vite statusen til folk jeg ikke har kontakt med i virkeligheten..

Skrevet

Det er ikke lite. Jeg hadde nesten 400, men så sletta jeg 300 av dem i går.

Skrevet

32, og stolt av det. :P

Orker ikke ha hvem som helst som "venn".

Skrevet

Jeg har over 500 og har ikke hvem som helst som venner. Jeg kjenner alle gjennom mange år på skolen, bor i ei lita bygd og har vært flere måneder på språkreise hvor jeg ble kjent med mange fra alle verdens land. Veldig koselig å holde kontakten:)

Skrevet

Jeg har 324,og dette er alle folk jeg kjenner/bekjente. Har ikke så mye kontakt med alle lenger da.

Skrevet

57 venner og familie.

Har det sånn at ingen kan finne meg i søk eller legge meg til som venn, legger kun til de jeg vil ha selv.

Er medlem i fbgrupper av skoler o.l jeg har gått på, der holder jeg kontakten med de og trenger ikke ha de som venner.

Sletter også underveis ettersom jeg ikke har noe videre kontakt med de etter vi er blitt fb venner.

Skrevet

417 - Har ikke like mye kontakt med alle, men greit å følge med på hva gamle studievenner og folk jeg har hatt kontakt med før driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...