Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 er de billige ? Eller er det bare jeg som syns at det meste er dyrt der ?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg synes det meste er dyrt der. Men har oppdaget at noe kan være billigere. Kjøpte Biler mini der. de koster egentlig 69 kr, men betalte 32 kr for de der. Kjøpte noen for å ha i kalender.
Ranveig R Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Mykje er dyrt, men kjøpte nettopp Troll vinterdress på salg der for 499 kr, så det dukkar opp godbitar til ein god pris innimellom )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 synes de er veldig billig på mye. Bla lego hvor de er 100 kr billigere enn andre steder. En del MinyMo klær er også billigere. Bla en vinterdress til 750,. som Nelly tok 200 kr mer for. Min favorittnettbutikk ihvertfall.Varene kommer raskt og det har aldri vært noe"kødd" for min del ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Jeg syns endel av lekene er billigere enn i butikkene her ihvertfall. Rask og grei levering også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå