Gå til innhold

alternativ til typisk sydenferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å ta en liten ferie i begynnelsen av januar. Venter vårt barn nr 2 til sommeren og det hadde vært hyggelig å gjøre noe sammen som familie før den tid. Jenta vår er 2 år. Jeg tenker jo på gran canaria og sånne ting, frøkna hadde nok kost seg med litt bading. Men min mann er svært lite begeistra for sånne turer, tror han kommer til å kjede seg veldig. Vi er alle glade i å gå turer og ser på dyr og gjøre morsomme ting, så om vi finner et alternativ som har muligheter for litt flere aktiviteter så er jeg positiv til det. (Joda, det går sikkert an å gjøre det på gran canaria, men det er masseturismen han ikke liker). Men det er jo litt vanskelig i januar/februar da. Gidder ikke traske rundt i minusgrader, og ski og sånnt vet jeg ikke om jeg orker da jeg er gravid. Vil helst ha en litt komfortabel ferie men med litt muligheter. Forslag mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor lenge dere vil være borte men Thailand er jo gull da....

Masseturismen ses jo der også men det er så mange muligheter! vi bodde på en liten strand for oss selv et par dager, var i Phuke( områder rundt som ikke er så mye sex-turisme)t der man har de typiske familie-turistene g vi stooorkoste oss. De elsker barn der og.

Tips er å kansje ta et døg i bangkok på et bra hotell og ta en dagstur til Tigertempelet. Kan leie egen sjafør for noen hundrelapper. helt fantastisk.

ellers er jo hellas bra syntes jeg. ikke så langt unna heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...