Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Vi gjør det.. Men har begynnt å lure på om det ikke er vanlig?? hmmm... Jeg klarer stå opp tidelig neste dag, men ikke typen.. Savner det å kunne stå opp tidelig og være i god form, gå tur ute osv.. Skjer aldri her... Tar det senere på dagen da... El ikke alltid det heller... SÅ hvordan ser deres helger ut?!?!?
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Før festet jeg og drakk i helgene, men aldri hver helg. Er glad i å få litt ut av fridagene, stå opp tidlig, ha lang frokost, gå tur, på museum osv. Blir litt mer helg enn å "bare" være fyllesyk og sliten. Men en fest nå og da: Ja, takk:) Nå er det sjelden at jeg fester så mye i helgene. Blir noen vin-kvelder med venninner og slike ting. Men sjelden ut-på-byen-fylla...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hvem har sagt en må gå tur tidlig, eller gå tur i hele tatt? Det gidder ikke jeg, samme hvilken form jeg er i.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Det avhenger vel veldig av alder, livssituasjon, vaner, venner, sosioøkonomisk bakgrunn m.m. Jeg var en ut-på-byen-jente i mange år. var vel ute hver helg i sikkert 10-12 år... Nå har jeg samboer og en seksmåneder gammel baby, og har ikke drukket alkohol siden før jeg ble gravid. synes faktisk det er deilig å være våken og opplagt i helgene :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Dere drikker vel ikke hver helg når dere har barn? Synes at folk fint kan ta seg en fest en gang iblant, men man burde strengt talt ha lagt ungdomstiden bak seg og blitt voksen når en har fått barn. Tar seg sinnsykt dårlig ut. Vi er sammen med barna i helgene, for det er familietid. Finner på noe ekstra kos. Lager god mat, og kveldene er kosedag for mor og far.
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Vi drikker svært sjeldent. Når jeg ikke hadde barn kunne vi lett feste hver helg, men ikke nå mer. Jeg liker å være i fin form på søndagen, da er det kosedag med barna!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå