Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 ....klarer å uttale riktig. Skal ikke være noen mobbetråd, bare en liten artig "veldig-vanskelige-ord-å-si) tråd Kjeder meg litt og tenkte å lage en tråd her for ord som er "vanskelig" å uttale. Ja, selv om du ikke sliter med en talefeil altså. Jeg selv klarer ikke å si Solskjær. Hvis jeg konsentrerer meg skikkelig så går det, men sliter skikkelig. Har alltid vært Man U fan, og da han spilte så sa jeg bare Ole Gunnar. Akkurat som om han var en nær venn og jeg var på fornavn med han. NOT Sliter med å få til -skj- lyden. Litt rart da jeg ikke har noe problem å si skjære f.eks:) Faren til en kompis sier; Latermann kniv (leatherman kniv). Kan vel skyldes at engelske er elendig, men flirte godt inni meg når jeg hørte det. Og han har alltid sagt det sier kompisen min. Noen flere som kjeder seg.......
EleResa Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 mannen i huset her sliter innimellom å skille mellom m og n. Ikke når han skriver, men å uttale "Eminem" har ført til mange rare tolkninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå