Mom2Two Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Endelig fant jeg gardiner! Jeg er så rar, for jeg er sånn som ser for meg i hodet mitt hvordan det skal være, og da må jeg lete til jeg finner det. Fant på Hemtex! Yay:) Nå har jeg forresten også sett for meg et par øreringer jeg vil ha, som jeg ikke aner hvor jeg skal finne..hehe... The story goes on..
Monajenten Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Hahahahahah du er så søt:-D Nå måtte jeg flire litt:-P Grattis med gardiner! Jeg vil gjerne høre om øreringene:-)
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Nå må jeg bare sy dem opp da, hehe, så er de i boks! Akkuuuurat slik lillafarge jeg ville ha:) Sånne øreringer vil jeg ha: http://www.womansday.com/var/ezflow_site/storage/images/media/galleries-slideshows/20-spri ng-accessories-under-20/women-s-gold-metal-disk-drop-earrings/43290-1-eng-US/Women-s-Gold- Metal-Disk-Drop-Earrings_slideshow_image.jpg
Monajenten Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Etter å ha fjernet tre mellomrom, fikk jeg til å åpne linken;-) De var jo søte da, er det vanskelig å få tak i sånne altså?? :-O
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Hhmmm.. I wouldn't know!! Jeg er egentlig en sånn type når det gjelder ørepynt som har noen få par, og de har jeg ikke kjøpt selv en gang! Men nå har jeg fått en ide i hodet mitt om at noe slikt vil jeg ha. Vet du hvor jeg kan få tak i da? Noen snakket om Vero Moda, men de har ikke i nettbutikken i hvert fall.
Uro4 Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 går det ann å få en link til de lilla gardinene dine eller?? :-)
Monajenten Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Prøvde å søke litt på ebay men nettet er grusomt tregt her i dag så kommer ikke inn på noe:-s Men er det noen steder du kan finne det, er det ihvertfall på ebay;-)
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2009 De er ikke noe spesielle eller noe, men skal se om jeg finner:-)
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2009 Hmm, det ligger ikke link på hjemmesiden deres. De er litt sånn mørk syringfarget (litt sånn "skitten" mellomlilla..haha, jeg er håpløs på å forklare). Stoffet er litt sånn linaktig tror jeg.
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2009 Nei nei, mye lysere enn det! Neste syringfarget (altså sånn pastell-lilla), men noe mørkere og mer "skitten/grå".
Mom2Two Skrevet 21. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2009 Omtrent sånn: http://devasgroup.com/images/lightPurpleBackground.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå