Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg er gravid og grein meg nesten hakk i hel. Mannen måtte flire litt, for er jo så typisk amerikans film. Faller for det hver gang. hehe
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 JAAAA!!!!!! Herreguuuud jeg var såååå glad for at jeg så den alene i senga!!! Tenk om jeg hadde vært på kino?! Jeg hadde hulket foran alle!!! Hehe! Veldig rørende:) Grein hele tiden jeg...!
Mor&barn Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Oi er det kommet film? =) Jeg har bare lest boka, og grein som en unge da og =)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Ja, den er ute ja. Glad jeg såg den hjemme jeg også, hehe... Herlighet, jeg synes mannen var rar så jeg måtte daske til han å spørre om han ikke skulle sutre litt snart.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå