Gå til innhold

Flere som har sett "My sisters keeper"???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og grein meg nesten hakk i hel. Mannen måtte flire litt, for er jo så typisk amerikans film. Faller for det hver gang. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA!!!!!! Herreguuuud jeg var såååå glad for at jeg så den alene i senga!!! Tenk om jeg hadde vært på kino?! Jeg hadde hulket foran alle!!! Hehe! Veldig rørende:) Grein hele tiden jeg...!

Skrevet

Oi er det kommet film? =)

 

Jeg har bare lest boka, og grein som en unge da og =)

Skrevet

Ja, den er ute ja. :) Glad jeg såg den hjemme jeg også, hehe... Herlighet, jeg synes mannen var rar så jeg måtte daske til han å spørre om han ikke skulle sutre litt snart.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...