anjaslilje Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg har lyst at det skal lukte deilig vanilje eller friskt og rent.
anjaslilje Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 jo selvfølgelig. det er ikke det at der ikke er rent her hjemme. det er nada niks problem Men deilig meg litt duft allikevel
3småtroll♥ Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Sett frem en skål med grønsåpe/ajax eller det du liker av lukt;) Ellers så er det jo noen gode luktelys da! Vanilje lys kan fort lukte litt for mye syns jeg, men SIA har jo masse gode luktelys:)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Skulle til å anbefale lysene fra SIA jeg også. De er kjempe gode:)
anjaslilje Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 grønnsåpe/ajax ublandet da,eller utblandet i vann? tips til lukt på lys da? kunne tenkt meg en lukt som varer. ikke bare en lukt som er der når jeg tenner et lys.
~sjiraff~ Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Jeg har en luktolje fra kremmerhuset som heter d.i.s. Den lukter veldig godt, men lukter jo ikke nyvasket akkurat. Ellers er det jo en triks å sette ut en bøtte eller skål med grønnsåpe en liten stund så lukter det så rent atte )
3småtroll♥ Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Nå ville jeg kjøpt de røde lysene med julelukt! Jeg bruker de hvert år og det lukter nydelig i hele huset- hele tiden:) Lukter en deilig blanding av kanel og annet godt;) Ellers må du nesten bare lukte deg frem etter din favoritt da;) Dersom jeg setter litt ajax feks i en skål tar jeg ajax med litt vann og setter skålen et lurt sted der ingen ser den;)
Kåva Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Små honningkuler hadde min mor tidligere på badet. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Syns det var litt god lukt og ha på badet.
♥ strikkemor ♥ Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Kjøp sånn "hus-parfyme" -huske ikkje ka det hette. Men det e heilt supert! Trur di har det på kremmerhuset bl. a. Ei flaske med pinner oppi som alltid står framme, så har ein oppi så mange pinnar ein vil ha avh. av kor sterk lukt ein ønsker =) genialt!
anjaslilje Skrevet 21. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2009 ingen som har prøvd disse aromasteinene da? skal visstnok være bra. lukter ikke kjemisk/falskt da det er ekte oljer. hvor får man kjøpt det forresten??
lavidaloca Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Jeg har et suuupert "tips"! Gubben mistet en boks vaniljesukker på kjøkkengulvet for noen dager siden. Støvsugde opp det, og hver gang vi har støvsugd siden har det luktet deilig vanilje i huset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå