Gå til innhold

Hva er det morsomste du har lest på BIM/DIB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja..hehehe;-) Mente at hun var på et høyfjellshotell jeg. Har ikke lest tråden på en stund. Tror jeg må lese den igjen og få meg en god latter :-)

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet

Enig med annie 01:23, og i tillegg tråden om hun som hadde en forvirret mann som hadde parkert bilen i en garasje, men så hentet han en annen bil i en annen garasje eller hva i GUDS navn hun prøvde å si! Ha ha, den var råartig :-D

Skrevet

glemmer aldri tråden om "rare ting vi gjør" eller noe sånt.

Ler fortsatt av hun som trekker opp buksebenet når hun er stappmett!! :) :) hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Skrevet

hahah.. jeg dør av å lese de gamle trådene. husker godt sametrusa :) den var så morsom ;p

å så leste jeg litt på den tråden om det som alle vet men ikke jeg visste.. hehe-.. det med ketchup vitsen gikk opp for meg nå :) ler så jeg dauer=)

Skrevet

hahah.. jeg dør av å lese de gamle trådene. husker godt sametrusa :) den var så morsom ;p

å så leste jeg litt på den tråden om det som alle vet men ikke jeg visste.. hehe-.. det med ketchup vitsen gikk opp for meg nå :) ler så jeg dauer=)

Skrevet

husker jeg lo godt av denne tråden, når far pakker fødebagen :)

lo så tårene trillet, kan ha hatt en sammenheng med at jeg var gravid da jeg leste den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...