Gå til innhold

Tigerpote?? er du fortsatt her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

SOrry at jeg enda ikke har svart på forrige innlegg. Fikk ikke tid akkurat da, men skal svare på skravle. Akkurat nå er jeg litt opptatt med å rugge jenta i søvn, men følg med på skravle etterhvert ;)

Travel hverdag nå ja ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, er her enda!! Ikke tenk på det, jeg skjønner hva du mener. Jeg skriver her med en arm selv;) og holder henne i den andre. og er bortskjemt med at mannen min har hatt fri helt siden fødselen.

Men på mandag blir jeg alene om dagene og må klare brasene selv ;)

 

ser deg på skravle! blir koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...