Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Da jeg var rundt 8-10 år lærte jeg en vits på tur med speidern. Jeg skjønte den aldri, men fortalte den til mamma som lo seg skakk. Nå i ettertid husker ingen av oss hvordan vitsen gikk, og jeg etterlyser den herved! Eneste vi husker er: -det var en grovis -den var laaaaang -tror det var mye gjentagelser -det var noe med tog, og noen som spurte noen andre om de skulle til Geilo Dett var dett, ikke mye å gå på akkurat :-S
Northernlights Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Dette er den eneste vitsen om Geilo jeg fant, og den er ikke grov, men du kan lete selv. Speiderlederen var på vei hjem fra landsleir med toget, og han var naturligvis ikke alene. Hele toget var stint av mer eller mindre leirduftende speiderdraktskledde ledere og speidere. Speiderlederen var aldeles utslitt og ville derfor ta en lur på veien. Han fant konduktøren og bad om å bli vekket ved ankomst Geilo: ”- Jeg er helt utslitt og kan være svært vanskelig å få opp, men du må få meg opp, om du så må kaste meg av toget!” Konduktøren lovet dette og speiderlederen la seg til å sove. Da han omsider våknet var toget kommet helt til Hønefoss. Speiderlederen ble ganske fortvilet, hisset seg voldsomt opp og løp bortover i toget til han fant konduktøren igjen. Så og skjelte han ham ut etter noter. Konduktøren lot seg skjelle ut, før han ganske stille ba om forlatelse og utstedte gratis returbillett som han ga lederen. En rover som hørte på dette var ganske overrasket over speiderlederens reaksjon. Han unnskyldte lederen og spurte så konduktøren hvordan han kunne ta det så rolig når han ble skjelt ut slik. ”- Dette er da ingen ting” sier konduktøren, ”- du skulle hørt ham jeg kastet av på Geilo”. Her er det mange speidervitser: http://www.1ski.no/moduler/vitserogtips/?s=vitserogtips&id=39&tabell=tblVitser&lst=1
jadaneidaså... Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 He, he, tror jeg vet hvilken du mener, men flere år siden jeg hørte den,så ikke sikkert jeg husker den heeelt riktig. men det var et par som satt på toget til Geilo, og så fikk de så lyst på et nummer, og funderte på hvordan de få skulle få til dette, De fant ut at hun skulle sette seg overskrevs på ham, og for å få til bevegelsene, skulle hun "heve" seg opp, og spørre de andre passasjerene som sitter bak dem: "Skal du til Geilo?" (Når man forteller, er det vesentlig å gjøre disse bevegelsene, og at hun gjorde det mange ganger, og spør det samme spørsmålet flere ganger.) Etterhvert blir de litt vel ivrige, så hun blir sittende og hoppe opp og ned og roper: "Alle skal til Geilo! Alle skal til Geilo!!" Bevegelsene er altså en stor del av denne vitsen:) Er det denne du mente?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jaaaaaaaaaa! Ano 19:22, snakker om forløsende engel! Lurer på hvor liten jeg egentlig må ha vært for å ikke ha forstått denne.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå