frøkenfrekk Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Vi leier bilsete til dattern vår gjennom IF, og vi har nå mottatt sete nr.2, et BeSafe Izi Kid-sete. Men bruksanvisningen er på svensk, og jeg forstår ikke en dritt. Hadde nok ikke skjønt det om den var på norsk heller, men... Både jeg og mannen min stod helt fast, og vi har ikke engang prøvd å sette det inn i bilen. Vi prøvde først å forstå det mens vi hadde det inne, men det er jo dønn umulig. Noen som har et slikt sete som kan forklare litt? Eller går det an å få hjelp til å montere det? Er det kanskje en butikk som tilbyr sånt? Hjelp, vi sliter, og ingen vi har pratet med klarer det heller. Jenta vår trenger å få byttet setet sitt nå. Hun bare sutrer når hun sitter der, stakkar. Det er altfor trangt for henne.
Innihampen Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 http://hts.no.spock.kontrollpanelen.se/downloads/izikid.pdf Jeg pleier å montere etter denne bruksanvisningen og da sitter stolen som støpt. Den er enkel og lett å følge,står på norsk. Lykke til!
Innihampen Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Glemte å si at jeg da følger alt. D,montering i baksetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå