Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Altså uten ledsager på sykehuset. Har en mann som har lite lyst til å bli med, sagt det i 9 mnd nå, men at han blir med. Men noe f i meg sier at jeg burde nekte han, når han har sånn holding til fødsel så kan han sitte hjemme med drit dårlig samvittighet. Vet jo at han ikke er til hjelp på fødestua, han bare er der (er 2.gangs.) Så noen erfaringer med alenefødsel? pos. og neg.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Er bare å nekte han å bli med. Min mann hadde akkurat samme holdningen, han ga mer eller mindre f... i at jeg skulle føde. Var ganske likegyldig i grunnen til alt som hadde med svangerskap og fødsel å gjøre. Jeg tok han med fordi jeg ønsket det, men angret i grunnen i ettertid.. Hadde jeg kunne velge om igjen hadde jeg bedt han holde seg hjemme siden han hadde så lite lyst. Så kunne heller HAN angret i ettertid på at han ikke viste mer initiativ og ikke minst interesse over noe som faktisk er det største i livet.
røre-røre og lille umulius Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Det gikk helt fint aa fode uten mannen.Han var i et annet land da fodselen startet og fikk med seg siste del av fodselen over telefonen.Det passet han fint siden forste fodsel var veldig tung.Denne gikk som smurt og jeg savnet han ikke under fodsel,men skulle gjerne hadd han der rett etter:)) La mannen vere hjemme hvis han ikke vil.Dette klarer du uten han:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 HI her Ja jeg vurderer sterkt å la han være igjen hjemme, han har ikke brydd seg noe om baby i magen gjennom hele sv. skapet, han har vært livredd for å ta på magen min virker det som, han har ikke vært innteressert i å kjenne etter spark ol. Han får lett dårlig samvittighet, så vet han vil få mye av det om han ikke blir med, samtidig ønsker han jo egentlig ikke å være med.. Har hele tiden sagt han ikke har noe valg, sånn er det bare, men nå har jeg snudd mening, Er bare redd det blir langvarig og kjedelig på fødestua..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå