Gå til innhold

hvor elsker du å handle klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 30 kg, og er i ferd med å fornye garderoben min, men jeg sliter litt med å finne klær jeg liker. Jeg har tittet på nett, men jeg er visst ikke så flink til å lete, så jeg finner ikke så veldig mye der heller.. Jeg liker en litt romantisk stil, men er åpen også for andre stiler..

Hvor elsker _du_ å handle klær? I hvilken nettbutikk finner du alltid masse fint?

Kan noen hjelpe meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var mange klesinteresserte jenter her jeg :-))

Skrevet

Gratulerer! Jeg er akkurat igang med samme prosjekt, 25 kg, og håper jeg klarer å være like flink som deg :-)

Jeg er flink til å kjøpe meg flotte klær selv om jeg er kraftig, og kommer nok til å fortsette i samme stil og samme butikker, men gleder meg til å kunne gå i jeans!

Men til det du spør om, romantisk stil.

Noa Noa (noanoa.dk)!

Part two (husker ikke nettadressen)

Og så er det et merke som de har begynt å ta inn på candle art-butikkene, de som egentlig er interiørbutikker, aner ikke hva det heter.

Hmmm.. jeg komemr ikke på noe særlig i farten ser jeg, merkelig, jeg nileser costume og elle og henne hver måned, men handler nesten bare på noanoa selv..

Skrevet

Personlig elsker jeg å handle til meg selv og barna på Zara. Skal jeg noe spesielt eller har litt god råd handler jeg Malene Birger, Fillipa K eller Munthe plus Simonsen(Finner ikke plus tegnet på Macen her, amerikansk tastatur.)

Liker du romantisk stil så er nok Noa Noa noe for deg som en nevnte:)

Skrevet

Zara, BeYoung, Lene V, Neste Stopp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...