Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg har tittet på nettkatalogen og har forelsket meg litt i denne stilen, men finner ingen informasjon om pris.. Så før jeg lar forelskelsen feste seg helt så prøver jeg her... er det noen som vet hvilket prisnivå disse klærne ligger på? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ganske dyrt. Har en jakke til min datter på 2 år som kosta 700 kr
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 åh.. ok... takk for svar:-) Jeg tenkte egentlig mest på klær til meg da, (finnes det i barneklær også altså?:-) men da er vel det enda dyrere trolig.. Noen som vet om det går an å finne priser på nett også? Eller som vet noe om prisnivå for "voksenklær"?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 de har hovedsakelig voksenklær, men også en barnekolleksjon som heter noa noa miniature eller noe i den duren. Voksenklær.. tja. Jeg har to vinterjakker, en kostet 1899, en kostet 999. Jeg har hverdagskjoler for alt mellom 600 og 1600, cardigans fra 299-1200, skjørt fra 4-500 til 1000.. har gensre som kostet 129 og to pologensre som kostet 349. Det er sp varierende, alt etter stoff og hvor komplisert design.. Og så er det en stil som gjerne krever lag på lag, så det blir jo gjerne enda dyrere i sum. Jeg er flink til å handle noanoa på salg, de har salg i slutten av hvert kvartal. Jeg tråler fire-fem-seks avdelinger på østlandet helt på sluttenav salget når det er nede i 70 prosent avslag for å finne min størrelse Ellers er jeg også flink til å spe på med billigmerker, strømpebukser og gensre og slikt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Der jeg kjøper noa noa, så er det fra 86 eller 92 og oppover til barn. Bruker handle kjoler, sko og kåper både til meg og de små der. Det er som hun over her sier dyrer enn de "vanlige" butikkene. Har kjoler til minsta som koster 700, og har selv noen skjørt som ligger mellom 800-1000. Er du flink og treffer når butikkene har salg, så sparer du mye på det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå