Gå til innhold

Cerazette og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på cerazette ca 2 mnd etter fødsel, og gikk på dem ca 3 mnd. Jeg var ganske sløv med å ta den til fast tid og glemte den innomellom (er ganske vimsete av meg, ja) Jeg hadde fått tilbake mensen etter fødselen rett før jeg begynte på dem. Blødde ikke da jeg gikk på dem, men hvis jeg glemte en pille så kunne jeg ha en liten blødning dagen etter noen ganger. Så var det en periode jeg ikke trengte å ta dem så da slutta jeg på di, men mensen uteble ca 2 uker. Begynte på dem igjen og da kom mensen? Så hadde jeg bare 7 piller igjen så da det var tomt fikk jeg to små blødninger.

Det jeg lurer på er om jeg kan være lenge rpå vei enn det jeg er. Om den blødningen som kom da jeg hadde slutta men begynte på pilla igjen var mensen eller kan ha vert en mellomblødning? Den varte vel ca 5 dager tror jeg. Jeg tok en test litt etter denne blødningen bare for å teste, men den var negativ, men sist jeg var gravid så slo ikke testen ut før jeg var 7 uker på vei.

Dette ble litt innvikla å vanskelig å forklare men håper noen skjønte hva jeg mente:) Begynte med humørsvigninger osv, og følte meg deppa allerede ei uke etter befrukting hvis den blødningen var mensen, og trodde ikke symptomene kom så fort. Er derfor jeg er litt nysgjerrig.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...