Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 min lille er 8 mndr til jul, og jeg sliter litt med hva som er ok å ønske seg.. Svigerfamilie etterlyser ønskeliste. Hva ønsker dere til deres?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 jeg ønsker ullundertøy ull fra nøstebarn klær generelt leker (klosser m.m)
_Løvemamma_ Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg har termin i desember, vi ønsker oss litt praktiske ting til babyen som vi ikke har kjøpt inn enda, som vippestol og bilsete. Av svigers har vi allerede fått videokamera så vi kan dokumentere hver minste lille skjønne ting den lille prinsessen måtte finne på å gjøre Når barna er så små så synes jeg det er veldig greit å ønske dem praktiske ting, noe de uansett trenger. Glorete leker som blinker og spiller musikk mens de snurrer rundt får de alltids nok av når de blir store nok til å formiddle at de faktisk har lyst på det..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Lillegutt er 4 mnd. Ønsker oss :-klær (han vokser jo så fort ut av det han har) -tripp trapp stol (vi skal spleise med foreldrene mine) -gåbil -gyngehest -bøker (eventyr, sang, nattahistorier) -leker generelt Vet at noe av dette blir en god stund til han får tatt i bruk, men er jo kjekt å ha det i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå