*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Bare lurer på en ting... Hvordan bestiller dere det? Hos fastlegen? Min fastlege har ikke ul på kontoret sitt.... Må jeg bestille privat da? Er det dyrt? Sorry, masse teite spørsmål. Har lyst til å ta en tidlig ul, men har en viss tanke om at det er så dyrt hos det private....
kolla Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Fastlegen har oversikt over hvem som driver med ultralyd. Vi gikk på en privatklinikk - betalte 850kr.
Zeke Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Jeg bestillte gjennom legen min, får dekt det da siden jeg har mista tre tilsammen (2 ganger i år da) Så snakk med legen din ,kanskje han veit hvor du kan få det til en billig penge.
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg ble henvist av legen min, så får det gratis fordi jeg er veldig usikker på termin. Tror ikke dte koster mer enn 500 her jeg bor iallefall.
*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Takker for svar=) Da skal jeg ta å høre med legen min=) Kanskje det blir tidlig ul på meg=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå