Gå til innhold

Hvilke klesstil har du? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er litt så som så. Hjemme så går jeg alltid i vide klær og uten sminke med håret i tutt.

Jeg husker ærlig talt ikke åssen en kler seg når en er ute av døra uten barn hehe. Men jeg har vage minner om at jeg pleier å ha brune støveletter med lav hel eller middels lav (aldri stilettheler og slikt), pene bukser som ikke er for lave i livet eller for stramme. og skjorte eller cardigan. Ytterjakke er vel av slaget som er med knytting i livet og vid nedbrettet hals.

Fargene går i (sikkert gørrkjedelig for mange) Grå, sort, mokka, hvitt og alle disse døle fargene. Jeg kan være litt gal noen ganger å gå med lyse dongeribukser med knæsjfargede topper :)

Sånn kler jeg meg :) Hvordan ser dere ut? (slik en "kjedelig" tråd på en ellers så "kjedelig" kveld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min sier jeg kler meg som hennes oldemor gjorde ;-)

Jeg er noa-noajente. Eier ikke en eneste bukse (!), bruker kun skjørt og kjoler, elsker historisk inspirerte klær, alt fra 1600-talls til 1970-tallet. Hva farger angår går det i alt fra helsvart med viktoriansk skjorte til pudderfarger til syrinlilla og petrolblått og okergult og ja takk masse farger!

Aldri høye heler, elsker ballerinaer og snørestøvletter! og øredobber, selv om jeg sliter med at pompøse øredobber jeg gjerne vil ha kan bli ørlitegrann i overkant når jeg har en så pyntet klesstil i utgangspunktet.

For 5 år siden var jeg forøvrig ihuga gother ;-)

Skrevet

Jeg skal ut i kveld. Jeg skal ha på meg lys og slitt dongeribukse, med bootlegg(vid nederst), så skal jeg ha en hvit og sid singlet, en hvit og tynn langermet T-shirt over der, og til slutt en grå, enkel strikkejakke. Ytterplagg blir en knesid "kåpe" i sort ull. Skoene blir nok noe med litt heler på.

Jeg går helst i joggeklær eller kosedresser hjemme, og håret i en knute bak. Lite sminke til vanlig. Mascara er det jeg bruker til hverdags. Men når jeg skal ut, så bruker jeg mye mer sminke.

Skrevet

Vil si jeg har en ganske feminin stil. Går nesten bare i kjoler, og en skjelden gang skjørt. Men passer på at det ikke blir for sukkersøtt. Jeg er veldig glad i sterke farger, og har en stor forkjærlighet for brukte klær. Gjerne fra 70 tallet. Unngår så langt jeg kan å kjøpe nytt. Bruker skjelden smykker og øredobber. Nå på vinteren bruker jeg stort sett sorte, tykke, helt tette strømpebukser uten mønster, og sorte støvletter. Liker å ha fokus på kjolene. Har alltid oppsatt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...