tassen til mamsen Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Noen som vet sånn ca. hvor mye det blir i porto for å sende en Reima dress?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 229 vis det er som oppkrav. Akkurat sent en dress som oppkrav og da måtte je ut med den summen.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 135kr for medium smarteske..ellers kan den sendes som brev (den billigste måten) blir ca 90kr
Gjest mphs Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Det kommer ann på vekt, størrelse på pakken og om du sender den som A-post eller B-post. Veier den f.eks rett under 1 kg og du pakker den bra kompakt kan du sende den som B-post til 50 kr. Veier den rett under 2 kg kan su sende den for 100 kr som B-post. Det er veldig kjekt med kjøkkenvekt til å veie pakkene med om du selger ting på finn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå