Gå til innhold

Porto for å sende vinterdress


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sånn ca. hvor mye det blir i porto for å sende en Reima dress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

229 vis det er som oppkrav.

 

Akkurat sent en dress som oppkrav og da måtte je ut med den summen.

 

Skrevet

135kr for medium smarteske..ellers kan den sendes som brev (den billigste måten) blir ca 90kr

Skrevet

Det kommer ann på vekt, størrelse på pakken og om du sender den som A-post eller B-post.

 

Veier den f.eks rett under 1 kg og du pakker den bra kompakt kan du sende den som B-post til 50 kr.

Veier den rett under 2 kg kan su sende den for 100 kr som B-post.

 

Det er veldig kjekt med kjøkkenvekt til å veie pakkene med om du selger ting på finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...