2005&2010 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Er snart halveis og har ikke kjøpt noe til babyen enda, leser at flere er godt i gang.
Elinlita Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Jeg er 26 uker på mandag og har fortsatt ikke gjort noe annet enn å bestilt vogn. Tror ikke det haster enda heller
Tabitha Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Det haster ikke akkurat. Samtidig kan det være greit å ta høyde for at man kanskje ikke er så mobil den siste måneden før fødselen. Kan bli bekkenløsning, trøtthet osv.
Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg har heller ikke kjøpt noe enda. Tenkte å titte litt når Januar salget starter :-) Er 24+3
Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Har ikke kjøpt noe. Har fått seng & dyne og det er alt jeg har, foreløbig. Skal på ul på onsdag og blir sikkert å kjøpe en liten ting etter det, men jeg tenker å begynne sånn smått til januarsalget. Er heldig og har mange i familien som har barn så jeg blir å arve masse og får kjøpt endel brukt av dem og av venner. Så det er ikke sikkert jeg trenger kjøpe så mye til å begynne med. Og heldigvis så stenger ikke butikkene den dagen jeg ligger på føden;)
Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jepp! Har absolutt ingen verdens ting. Er i uke 21, og har ingen planer om å stresse heller.
mamman til to gutter Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Nå venter jeg nr2, så vi har jo mye etter førstemann, så det er jo begrenset hvor mye vi trenger å kjøpe nå, men vi kjøpte knapt et klesplagg før uke 30 med første. Vogna bestilte vi vel når jeg var ca 32 og resten kjøpte vi når jeg var ca uke 34, da var vi på foreldre og barnmessa hvor vi fikk tak i det meste på kort tid. Før det hadde jeg lest mye tips her inne og sett mye på nett, så jeg/vi visste ca hva vi skulle ha før vi dro dit.
<3 Maren <3 Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Er 27+6 og vi har en kjøpt en lampe til å ha i taket, that´s it. Tror vi kommer til å vente til rett over jul, ta det meste på en dag :-) Ikke noe stress her. Føler ventetida er så lang, og har permisjon fra skolen halvannen måned før termin, så må ha noe å stulle med hjemme den siste tida. Kan jo ikke stå klart nå :-P
Gjest Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 24 uker her og det eneste jeg har ordna er et vottepar. Jo, så har jeg fått fetteren min til å kjøpe med en kommode til å ha babyklærne i. Men han kommer ikke hjem før i januar/februar. Ellers så har jeg egentlig ikke tenkt så mye på hva vi har og hva vi må ha heller.
twoboys & a girl Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Nei, har aldri stresset med det. Første gangen ble det meste ordnet en mnd før. Dette er nr tre så har endel etter de andre, bortsett fra at dette vistnok skal være et annet kjønn.... Ennå lenge igjen:o)
Yo&La+spire Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Er halveis og har begynt å strikke + kjøpt endel stoff som eg skal sy bleier og bæretøy av. Men det er jo prosjekter som eg trenger litt tid på da.....Ellers kommer vi ikke til å kjøpe noe særlig, for vi venter nr to. Men blivende storesøster må jo få ny seng blant annet....
svima hege Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 er i 26.uke og har kjøpt to bodyer ;p satt akkurat og skrev en liste nå... herregud og mye vi trenger..hehe hadde helt glemt hvor mye det egentlig er siden de to andre hehe
lillenims Skrevet 22. november 2009 #13 Skrevet 22. november 2009 Har rydda barnerommet (dvs frigjort et rom), og kjøpt en t-skjorte, og holder på å strikke teppe. Mannen har kjøpt to bodyer, og mamma har strikka hentesett (og sikkert kjøpt litt klær...). Satser på januarsalget, termin i mars. Om formen skulle være for dårlig, får Mannen gjøre innkjøpene selv - jeg har ikke peiling på kva jeg vil ha, og kjenner jeg faktisk blir litt stressa av å måtte VELGE :-) Det er tross alt veldig lite vi MÅ ha før fødselen: seng og sengeutstyr kjøper vi på IKEA, klær kan man raske med seg tilstrekkelig av på en kjedebutikk, bilstol kan vi i verste fall låne av lillebroren min, og resten - inkludert vogn! - går det faktisk an å kjøpe etter fødselen, selv om det blir mer tungvindt. Har tro på at dette ordner seg i tide likevel, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå