Gjest Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 I dag prøvde jeg å få litt oppmerksomhet av den lille i magen. Plutselig kjente jeg slag støt / illing i magen. Dette var i navlehøyde på venstre side. Jeg vil ikke si at jeg dyttet til hardt heller. Det forsvant like fort som det kom. Noen som har opplevd lignende?
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Hei Klarer ikke helt å forklare det men det kommer støt liggnende når jeg skal komme ut av senga eller reise meg opp av sofaen. kommer vel når jeg prøver å bruke magemusklene! :-) Vet ikke om det er slik du føler det....
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Leo78 sånn har jeg det også.. Hadde det faktisk lenge etter jeg fødte jenta også, er vel de her magemusklene som sklir fra hverandre.. OFF.. Kjenner meg også igjen i HI sin forklaring, men det er på en måte noe annet igjen. Vet ikke hva det er. Hatt det i begge svangerskapene så regner jo med at det er normalt. I allefall når jeg leser lignende om andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå