Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag prøvde jeg å få litt oppmerksomhet av den lille i magen.

Plutselig kjente jeg slag støt / illing i magen. Dette var i navlehøyde på venstre side.

 

Jeg vil ikke si at jeg dyttet til hardt heller.

 

Det forsvant like fort som det kom.

 

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

 

Klarer ikke helt å forklare det men det kommer støt liggnende når jeg skal komme ut av senga eller reise meg opp av sofaen.

kommer vel når jeg prøver å bruke magemusklene! :-)

 

Vet ikke om det er slik du føler det....

Skrevet

Leo78 sånn har jeg det også.. Hadde det faktisk lenge etter jeg fødte jenta også, er vel de her magemusklene som sklir fra hverandre.. OFF..

 

Kjenner meg også igjen i HI sin forklaring, men det er på en måte noe annet igjen. Vet ikke hva det er. Hatt det i begge svangerskapene så regner jo med at det er normalt. I allefall når jeg leser lignende om andre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...