Gå til innhold

Noen fra Sagene (eller i nærheten) her?


Marianne82

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Jeg er en jente på 27 år som er førstegangs gravid og har kommet meg inn i min 23 uke nå og har termin 22. mars

Jeg leter etter noen andre i samme situasjon som også har termin i mars som kanskje har lyst å snakke og dele opplevelser osv :)

Jeg kjenner ikke så menge som er gravide nå, så hadde vært koselig å blitt kjent med noen i samme situasjon.

Noen som vl bli med på å lage en liten "termin i mars" gruppe og møtes i ny og ne??

Håper noen er med :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på toppen av Grünerløkka. Venter nr to 7. mars og har heller ikke så ange venner og bekjente som skal ha barn i samme periode. Er absolutt åpen for å bli kjent ed noen nye som jeg kan tusle litt rundt med etc når jeg skal være hjemme med mini:-) Her ventes en liten lillebror, hva venter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig.

Jeg vet faktisk ikke om jeg venter jente eller gutt. De klaret ikke se det på UL. Så da er det bare å vente i spenning. Skal kanskje ta 3D etter jul og da får vi sikkert vite det.

Er ikke så mange som har skrevet her, men hadde jo vært veldig koslelig om vi kan møtes å gå på tur eller på kafe en dag. Hvor gammel er din første da og hva er navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg bor på nedre grunerløkka, altså ved legevakten. har termin 5 mars, men regner med at jeg skal ta ks. Hvilket sykehus har dere da? jeg venter en gutt<33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik blir 3 år 2. mars, altså 5 dager før termin:) Har fått plass på ABC på Ullevål hvor jeg skulle føde sist, men ble flyttet til vanlig fødeavd da vannet gikk og måtte få drypp. Denne gangen satser jeg på helt naturlig fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marianne82 vet ikke om det du skrev var til meg. Men jeg bare svarer fordet jeg=) Jeg har et litt kinky problem med navn. BF er fra pakistan og jeg er norsk.. så navn er et stort problem.. Vi har vært litt inne på Noah..men veldig vanskelig.. du da? jeg skal mest sannsynelig ta ks på ullevål endten 23-24 februar.. Ja er mitt første barn.. der`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 22. mars! :)

Vi bor på Kampen og venter i spenning på første bebis og jeg er 27 år. Har fått plass på ABC på ullevål og er kjempefornøyd med det! Hadde vært kos med kafe en dag ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så gøy at vi har termin samtidig :-)

Beklager sent svar fra min side. Ser ut som vi er 4 personer her inne (med meg), det blir jo en hyggelig kafetur :-)

Hva med å møtes på sagene lunsjbar neste søndag 6/12? Jeg er åpen for andre forslag hvis det er noen av dere det ikke psser for.

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bor på Galgeberg/Kampen og venter vårt første barn :) Hadde vært koselig om det var plass til enda en på kafetur? Har ingen nære venninner som venter barn, kun kompiser (og deres partnere) av samboeren som får/venter barn for tiden.

 

Har forresten termin 2.mars og vi venter en liten gutt! Sier ikke navn her inne, er såpass sjeldent at det får bli med forbokstaven, men vi har bestemt oss ;)

 

Skal starte på mamayoga 8.desember, og det er på Sagene Samfunnshus, så hvis det er interessant kan dere jo sjekke det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.mamayoga.no :) Alt informasjon står på nettsiden. Starter på kurset for de som er i 3.termin. Alle de jordmødrene jeg har snakket med sier de merker forskjell på de som har trent yoga og de som ikke har det. Så tenkte jeg skulle gi det en sjanse :) Uansett så er det ihvertfall halvannen time der man slapper helt av, noe jeg trenger ;)

 

Jeg kan neste søndag ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :-)

Kan jeg hive meg med, jeg og? Er 29 år og gravid for første gang. Vi har termin 10 mars og venter en gutt.

Jeg skal også begynne på mamayoga 8 des.

Jobber til 15.30 søndag 6/12, men hvis dere tenkte å møtes senere enn det blir jeg gjerne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere som vil møtes jo bedre :-)

 

Hva med sagene lunsjbar kl 18.00 på søndag 6/12?

Hvor mange blir med? Tror det er lurt å bestille bord. Jeg kan gjerne gjøre det så lenge jeg vet hvor mange vi blir.

 

Så nå er det bare å melde seg på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne, men må ta det litt med forbehold. Håper og tror det ordner seg å snike seg fra mann og barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :-) Gleder meg til å møte dere på søndag. Jeg reserverer bort på BIM slik at vi finner hverandre. Det synes vel relativt godt at vi er gravide nå, men er jo ikke så lett å se når vi sitter.

 

Dette blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Da satser jeg på at jeg møtert mange av dere på Sagene lunsjbar i dag kl 18.00. Vi er foreløpig 3 stk som har sagt 100% ja.

 

Hyggelig om det er fler som henger seg på.

 

Bord reservert på Marianne eller BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig besøk så da kom jeg meg ikke ut av huset. Håper dere koser dere og at vi kan få til et treff igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det veldig koselig, men det var bare meg og Ingvild som dukket opp.

 

Vi har allerede planlagt å gå på tur til Ullevålseter på lørdag formiddag. Du må gjene bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...