Gå til innhold

Hvilken navn er dere veldig lei av? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig lei av: Guttenavn: Lucas, Mathias, Jonas, Elias,

Jentenavn: Linnea, Emma, Thea, Leah,

 

Det er fine navn altså..men jeg er bare så utrooolig lei av de!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er maaaange Thea ute å går for å si det slik :P

Skrevet

synes det er mange Lucas, Elias, Mathias, Markus, Emma, Linnea, Thea, Emilie og Ida...

Menge er fine navn da...Men veldig mange som har de navna

Skrevet

Lukas, Sander, Mathias...

 

Av jentenavn jeg kjenner jeg syns det fins nok av kan jeg nevne Mathea, Thea, Linnea og Emilie.

Skrevet

Jeg er ikke lei av noen navn, jeg. Det plager meg egentlig ikke at flere unger heter det samme. Det finnes da verre ting å være lei av enn navn;o)

Skrevet

Alt som slutter på ander. Blir litt for klissete og hjemmesnekra for meg =)

Dog noen ytterst få er ok. Helst de gode gamle, Alexander f.eks.

 

Ellers er Marcus et navn som er brukt til den store gullmedaljen rundt der jeg bor. Syntes det var sååå fint før, men nå er det annenhver unge som heter det. Blir ikke helt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...