Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Maten ligger klar i kjøleskapet, men er så sliten og trøtt at jeg ikke orker å reise meg fra sofaen for å tilberede den. Mannen er på fest, så jeg kan ikke blunke søtt og spøre om han vil lage mat til meg. 'Ser' tilogmed på begredelig krigsdokumentar fordi fjernkontrollen er utenfor rekkevidde... Litt trøtt og sliten her på slutten ja....! *sukk*
Kleint Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Er det ikke deilig med en kveld alene da? Hva skal du ha til middag da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Om jeg etterhvert kommer meg på kjøkkenet så blir det kyllingvinger Og julebrus. Det blir bra:) Kanskje jeg skal gjøre nytt forsøk på å komme meg på kjøkkenet, så maten er klar til dette 'i diden't know i was pregnant' som begynner etterhvert.
Kleint Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Kyllingvinger er godt da, og du fristet meg med julebrus:) Her blir det løkringer, ris, kurrysaus og vårruller:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Huff, kjenner til det der gitt! :-p Har det sånn i dag jeg også, men det kan ha den enkle forklaringen at jeg var ute på fest i natt! ;p
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Ooo, vårruller Det er godt det. Må nok sende mannen ut etter vårruller i morgen. Jeg har nemlig tenkt å gjøre så lite som over hode mulig til denne ungen kommer ut, har ikke tenkt å kaste bort den lille energien jeg har på unødvendig tull (som å lage mat...? *kremt*) når fødselen kan finne på å starte når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå