Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Trenger bare og blåse ut litt her... Sambo skulle til min onkel idag og skru på bilen så han dro ut i 11 tiden. så sendte jeg han en mld når kl var 5 om de var ferdig og skru og om han kunne handle på vei hjem for tulla er fortsatt syk så jeg ville ikke ta henne ut. han spurte om jeg kunne skrive på mld til han va vi trengte... så ringer han og så syns jeg at jeg hører tanta hans i bakgrunnen så spør jeg hvor han er, jo da er han hos tanten sin og har vert der siden kl 3 og tenkte han skulle sitte der til han skulle hente mora og kjøre henne på julebord, og han skal hente henne kl 7, jeg snakte med han halv 5. jeg så ikke hva kl var men gikk inn og så på anrop når han ringte... sendte mld til han at på den tiden kunne han ha handlet og vi kunne muligens spist middag og han kunne enten holdt tulla me selskap så jeg kunne ryddet kjøkkene... men han har nå lovt han skal rydde kjøkkene, så jeg skal rote ekstra mye så han får mer og gjøre. Noen dager tror han at han bare kan gjøre det han vil og drite i meg og ungen....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Mente at jeg snakte med han kl halv 6.. Og fra oss til mora er ca like langt som det er fra tanten hans til mora(og kjøre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå