Gå til innhold

Har dere gått opp i BH str? Fra.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk opp fra 75a til 85d !! Kroppen forandret seg en god del:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått fra 75d til 75h. Tør nesten ikke tenke på hvordan de kommer til å se ut etter fødselen, kommer jo til å rote bort ungen i kløfta et sted...

Skrevet

75 DD/E/F til 75 H/I : hohoo.. Stemmer i løvemama, jeg tør nesten ikke tenkte på hvordande kommer til å se ut etterpå.. :S

Skrevet

fra 75c til 85d og det er ikke bare pupper:-( rumpa fra 34/36 til 42 ) blir masse hard trenning etterpå

Skrevet

fra 70 E til 80 E... altså to rundt og to i cup...

har absolutt INGEN forståelse for de som tar enorme brystimplantat - for dette er TUNGT! Drit vondt mellom skulderbladene!

Skrevet

Nix...Bruker fortsatt samme bh`er. Slik var det i forrige svangerskap også...men to dager etter fødselen forandret det seg fort!

Skrevet

Fra 80B til 85D!

Hvor kjøper man fine bher større enn dette?

Skrevet

På HM i hønefoss fant jeg kun 80 str... ingen i 85b og kun en ammeBH i 85D. Skulle helst hatt 90 tror jeg, fordi jeg må kjøpe sånn forlenger...

Skrevet

quiquita:

Kapphal og Lindex har vel en del BH'er i store størrelser også, men problemet med "billigkjedene" er at de ofte går så mye opp i omkrets også når cup'en øker. 85 E og F burde likevel ikke være så vanskelig å finne.. Jeg har handlet ettpar fine BH'er på Change i Trondheim ( http://change.com/no/ ), de koster litt, men det er absolutt værdt hver ei krone å ha en god BH som gir riktig støtte! "SHE"er også en fin undertøysbutikk med stort utvalg, men prisene er ikke like koselige der heller.. ;)

Skrevet

Det var godt.... trodde jeg var alene her med stor oppgang!!

Første svangerskap gikk jeg fra 80C til 80E og "landet" på 80DD etter amming.

Nå har jeg gått fra 80DD til 85H og har 10 uker igjen til lille gutt kommer!

Tenker på hvordan det blir når melken kommer for fult!! :-) Og ikke minst etter på!! Huff... kommer vel til å se ut som to vrengte bukse lommer!! :-) hihihi

Skrevet

Jeg bruker samme bh størrelse fortsatt, men merker at de er litt trangere :P Har jo veldig små fra før da, så det skal egentlig bli spennende å se hvordan de blir etterhvert, hehe :)

Skrevet

Ja jøss, kan ikke huske det fra sist gang. Men bruker faktisk de samme bh-ene, mest fordi jeg var veldig liten før og hadde sånne små innlegg. Da jeg tok de ut gikk det greit, og bh-ene sitter jo knall på nå. Mye finere. Er veldig fornøyd med brystene mine nå, sånn må de alltid være!!! Gikk vel fra 75B til 80C eller noe sånn....

Skrevet

fra 75A til 85C...foreløpig... Men gjelder ikke bare BH her... er nok delt utover det hele! Hardtrening etter fødsel!

Skrevet

har ikke prøvd meg på vanlig BH siden første trimester, men fra 75 rundt livet har jeg nå 90 med ekstra forlenger bak. syyykt, jeg vet... men den henger litt slapt da for ellers får jeg vondt i ribbeina.

Skrevet

ja, fra 70C til 70E og noe 75E. (Cupene er jo litt større på 75 str, hehe)

Skrevet

75A til 85B.

Nå synes jeg det holder.

Skrevet

Fra 80 H til 80 J - Helt sykt store pupper...

Skrevet

Fra 65D/70C til 70/75E har jeg gått opp, ikke så veldig mye. Trodde jeg skulle få Pamela-pupper når jeg ble gravid jeg, men neida. Egentlig er det like greit; de krymper jo tilbake til normal str etter ammingen og da er det vel en fordel at huden ikke er strukket så veldig mye. Men mye kan vel skje etter fødsel når melken kommer også...

Skrevet

Var 75 C og nå er jeg 80 E og må snart prøve å finne ny... Jammen ikke lett å finne store bh'er:(

Skrevet

foreløbig har jeg gått fra 75 C, til en 80 E, strax F også får vi se når det blir melk da om ikke dem eser opp en str til da kansje :)

Skrevet

Gått fra 75B til 80B. Puppene har nesten ikke vokst. Bare vondt i ribbeina, så derfor litt deilig med større rundt..

Skrevet

Har gått opp fra 70G til 75G.

Bare et tips til alle som kommer over d-cup. Gå på en skikkelig undertøysforretning og få hjelp. De BH-ene du får på H&M o.l. har ikke god nok støtte så det er lett å få vondt i skuldre/nakke fordi all "vekta" havner på skulderstroppene.

Skrevet

75 C til 75 D. Syns de er veldig fine. Håper bare ikke de blir helt slunkne etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...