Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=enGeMFRqmTc Den er jo dritkul! Er jeg helt sær eller?? Den skal ihvertfall spilles på fest ikveld!
Elinlita Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ehh...nei? Jeg syntes dette var sært, men den kan jo alltids slå an
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 ÅHHH, ørene mine! Vil heller spise bæsj enn å høre den sangen en gang til.... Går og renser ørene. Nå!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Jeg liker den kjempegodt!Er nok ikke noe jeg spiller til vanlig men til fest er det helt topp. Nå er jo jeg fra bergen da så det er vel kanskje derfor jeg liker den.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Synest den er fantastisk morsom jeg, elsker både krabbeklør og denne sangen;=)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Da er denne bedre http://www.youtube.com/watch?v=6GDyAaozQQM&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå