Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Jeg går gravid i 8mnd, og føler meg ganske så alene. Ingen av vennindene eller mennene deres tar kontakt lengre, verken jeg eller mannen blir bedt på besøk eller noe.¨ med untak av to par som er veldig støttende. Har ingen plager eller noe å kunne gjerne tenkt meg å finne på noe har to barn fra før, men de sover ofte hos sine besteforeldre så vi har ikke noe problem med barnevakt. Det som er ekstra sårt er at jeg for 3 år siden stillte veldig opp for 3 av disse såkalt vennindene da de var gravide. ba dem over på middag evt en tur ut for å spise en lørdagskveld. Er det for mye forlangt at de tilbyr seg å finne på noe? de har rett som det er barnevakt så det har de ikke problemer med. Dette begynner å slite på meg å mannen er jo ikke noe koselig å gå på besøk til noen som tydligvis ikke ofrer deg en tanke! kan selvsagt invitere dem til oss, men hadde vært greit om de tok litt initiativ! har invitert dem noen ganger men dem svarer sjeldent på sms så er vel bare å ta hintet! måtte bare få ut noe frustrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå